Mar 7, 2013

Penghantaran Pos Laju



SALAM 

KEPAA DEALER DAN CUTOMER YANG DISAYANGI ,

Firstly mintak maaf sebab suda lama tak update. sekarang sangat sibuk dengan pelbagai urusan. Tak sempat langsung nak berehat walau seketika. Hari hari yang sangat sibuk. Hari ni saya nak bagitau sedikit berkenaan service penghantaran SF BEAUTY kepada customer. Umum customer dan semua dealer sy sudah tahu bahawa kita menggunakan perkhidmatan POS LAJU MALAYSIA




Dan seperti yang umum tahu, kadang kadang sayrikat POS LAJU MALAYSIA tak dapat nak send parcel korang macam yang dijanjikan. So korang semua boleh check tracking number yang diberi oleh saya di sini ;


Buat pengetahuan semua. selepas barang da di pos dan tracking number dah diberi kepada anda. Saya tidak lagi bertanggungjawab dengan parcel tersebut. Lambat ke cepat dia sampai ke tangan anda. saya tak mampu nak jawab sebab perkhidmatan pos laju ni bergantung kepada area kawasan rumah korang. ada certain kawasan dia amik masa dua hari jugak. kalau kata korang pelik, hairan dan perasaan ingin tahu sgt membuak-buak di mana parcel anda. boleh call ;

Contact POS Customer Service ; 

1-300-300-300 (local) 


 Masa saya pos parcel anda ialah selepas pukul 1 tengahari disebabkan kelas saya sangat padat pada waktu pagi. dan untuk pengetahuan korang. Penghantaran parcel dari pejabat pos ke national courier adalah selepas pukul 3. dan saya akan make sure parcel korang bergerak pada hari yang sama saya ke pos office. Di harap anda semua faham dan menghormati masa saya. saya masih bergelar pelajar dan tanggungjawab kepada pelajaran juga harus di ambil kira.

Untuk memudahkan dealer dan customer sekalian, sila bagi detail nama,alamat dan produk yang nak beli sebelum pkul 10 malam supaya parcel korang boleh di siapkan pada malam hari. sebab sy tak nak ada nama yang tercicir. bayaran boleh di buat sebelum pukul 1 tengahari kepada saya untuk penghantaran pada hari yang sama. selepas pukul 1, parcel anda akan di pos keesokkan hari.



itu sahaja. terima kasih atas sokongan semua dealer dan customer setia Sf Beauty.



till then, wsalam.




p/s: perlukan spa utk rawat stress. 

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan boleh komen di sini atau contact saya untuk respon yang lebih cepat melalui num ; 014-5414314

 

Blog Template by YummyLolly.com